sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Intro :)

De foarte mult timp am vrut sa imi fac si eu un blog,in care sa imi scriu gandurile.Acum ca mi-am facut,sper sa fiu si activa....sa nu scriu odata la 2 luni.hihihihi!Imi place sa pierd timpul,urmarind alte bloguri(in special cele de beauty).
Timp de 3 saptamani,o sa am foooooarte mult timp liber.Sunt in concediu medical.Ohhhhhh!Sper sa treaca repede!
In fine,acum ca a venit si toamna,mi se pare totul foarte trist.Iarna imi place mult de tot.Mai ales,ador,spiritul Craciunului,si din cauza asta,astept sa vina cat mai repede! :D

                                                       sursa: www.weheartit.com


Daca cumva,intrati din greseala aici pe blog,sper sa nu va plictisiti! :D . Fiind o mare fana Bob Marley,va las sa ascultati un cover genial!https://www.youtube.com/watch?v=AEFRh5StKRc

Sa auzim de bine ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu