duminică, 4 noiembrie 2012

TAG: A to Z things

Am vazut acest tag la Mada . Mi s-a parut interesant.
                                                                            A

AGE:24
ALLERGIC:La mitocanie
ANIMALS:Am un catel si mai nou,o pisicuta! 
ACTORS:Will Smith  
B

Birthday/Birthplace:09/09/1988;SIGHISOARA 
Best friends:Hmmmmm....greu :) 
Body part on opposite sex:Ochii,mainile si fundul  
Best feeling in the world:18AUGUST2012  
Best weather :Primavara
Been in love:Da,in acest moment
Been on stage:Da,cand am fost la gradinita
Believe in yourself:Cel mai mult 
Believe in life on other planets:NU 
Believe in miracles:NU 
Believe in magic:NU 
Believe in God:Cred intr-o putere! 
Believe in Satan:NU 
Believe in Ghosts/ Spirits:NU  
Believe in evolution:Da

C
 
Candy:Caramel 
Color:Turcoaz,Mov,Verde,Albastru 
Cried in school:OIO.:)) 
Chocolate/ Vanilla:Both  
Chinese/ Mexican:Neither 
Cake or pie:Pie 
Countries to visit:America,China 



Day or night:Night(with my lover) :P 
Danced:Da 
Danced in the rain:Nu 
Danced in the middle of the street:Da 

E

Eggs:Da 
Everyone has:Ceva frumos  
Ever failed a class:Nu  

F

First Crush:Nu mai stiu 
Full name: Madalina Ani 
First thought waking up:Oh la naiba....ce repede a trecut noaptea 
Food:Light food 
Fruits:Cele acre


G

Greatest fear:De moarte si de inaltime 
Giver or taker:Giver and taker 
Gum:Airwaves 
Good luck charms:Nu am pt ca nu cred in astea


H

Hair color:Saten inchis 
Height:1,69cm 
Happy:Cat de cat 
How do you want to die:Fara dureri 
Hate:Minciuna,mitocania,falsitatea


In guys/girls:

Ochii:Verzi sau negri 
Hair colour:Brunet 
Height:>1,69 
Clothing style:Casual 
Characteristics:In primul rand sa fie sincer si in al 2-lea rand sa fie sociabil    


Ice-cream:Caramel 
Instrument:Nu

J

Jewelry:Imi plac foarte mult inelele dar nu imi place sa port  

K

Kids:Da(1)  

L 
    
  


Love:Familia si iubitul    

Letter:Da mai demult cand aveam fan club animal x.corespondam cu alte fane A.X  
  Love at first sight:Nu cred  


M

  
Milk flavour:Nu am incercat 
Movie:In time,The lucky one, The cube....sunt muuuulte 
Marriage:Da...dar nu stiu cand :)) 
McD's or KFC:MCD's

N

Number of piercings:0  
Number:9              
Nickname:MEDY 

O

 One wish:Sa fiu fericita!

P

Place you'd like to live:Momentan as vrea in Dublin 
Pepsi/Coke:Pepsi

Q

 Questionnaires:Cat mai multe.imi plac 

    
 R

 Reason to cry:Cand sunt nervoasa

S

Shoe Size: 37,5 
Slept outside:Da 
Shower daily:Da    
Scientist need to invent:ceva sa dispara mitocanii   

T

Time for bed:Nu am o anumita ora 
Thunderstorms:Imi e frica de ele  

U

Understanding:Da

V

Vegetable you hate:Imi plac toate 
Vegetable you love:Toate    

W

 Weakness:hmmmm....nu stiu

Z

Zoo animal:Panda,Zebra  
Zodiac sign:Fecioara  
  

     Vaaaa puuuuup! <3 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu